Wednesday, July 3, 2013

All about numbers


Assalamualaikum....

Baru ni aku kata nak tulis kerap lagi...tup2 amik ko 5 bulan terbengkalai blog aku ni.Ntah sapa lah yg baca tapi x pe lah sbb kalu x org baca pun tahun depan aku akan baca balik pe yg aku tulis ni.

Selamat ulang tahun ke5 utk blog aku yg merapu ni.dalam masa 5 tahun ni lom sampai 200 post yg aku wat wakakakaa...betapa rajinnya aku menulis.sejak dah ada famili ni mm jarang nak tulis ni pe lagi kepala duk ligat pk pasal keje n famili masa utk berblog di kuragkan lah...

Sekarang ni blog leh link dgn hp tp aku x suka nak tulis kat hp sbb x puas hati dgn skrin yg kecik tu.


Angka 19 ni mewakili sempena 19 tahun dah pok aku meniggal dunia y mana mmg jatuh pada bulan 6 jugak.so byk jugak lah peristiwa yg belaku dlm bln 6 ni. Aku doakan agar pok aku ditempatkan di kalangan org2 yg soleh..walaupun aku ni bkn lah anak yg soleh mana tp harapan aku moga roh pok aku tu sentiasa  dlm rahmatNya

Angka 2 plak mewakili yg aku ni dah 2 tahun berstatus suami org.Terasa bru je lagi duk lafaz akad nikah... dah 2 tahun berlalu.Aku berdoa moga hubungan ini akan kekal sampai ke syurga dah rumah tangga kami sentiasa dlm keadaan aman sentosa.
Angka 33 ni plak mewakili usia aku yg dah mginjak ke 33 tahun last may....byk yg telah aku lalui sepnjg 33 tahun ni...banyak kisah suka duka..pahit maung yg aku lalui...baik bergelar seorg anak,abang adik suami serta baba...pe pun pe jua yg kita lalui dlm hidup ni ada hikmahnya...in our path of life...someone will cross our journey..sometime will stuck with us for some reason ,sometime just a quick hai...its is beautiful of life. Yang utama dlm hidup ni perlulah yakin dgn Allah Taala..sbb tu Allah tidak bagi kita tahu apa yg akan terjadi   masadepan sbb Dia nak kita yakin padaNya.

  Ok lah esok2 plak aku sambung cite lain k...sampai jupe lg ntah bila plak aku akan rajin.

Wassalam....adios

No comments: