Tuesday, December 16, 2008

Menjejak Singapore Flyer

Assalamualaikum....chewah pembuka bicara,coz dah sebln lebih x pernh updated.duk di atas kapal line broadband celcom x kuat.kalau dapat tengok myspace n friendster pun dah kira ok.Oleh kerana aku masih lagi berada di Kota Singa....maka aku pun mengambil kesempatan utk naik Singapore Flyer.Sebenarnya x yah nak jejak2 benda ni,tapi nak bg tajuk syok di baca aku saje lah letak menjejaki hehehe.....





Aku g singapore Flyer ni dgn one n only kawan aku yg berada di singapore,Mr Ben...Tq so much coz sudi bawak jalan di merata2 tempat di singapore ni.Temujanji kali ni kul 4pm di City Hall...Rushing gak lah kami ke sana coz hari mcm nak hujan.dah banyak kali nak datang sini tapi keadaan cuaca yg x mengizinkan so hari ni baru lah niat tu di makbulkan...Alhamdulillah.

Teruja gak lah nak naik benda ni coz ni ada lah salah satu mercu terbaru Singapore walaupun nnt kita akan tengok singapore akan mempunyai banyak lagi benda yg menarik.


Muka aku yg excited nak tengok permandangan dr atas,benda yg aku pakai tu akan di beri masa kita nak masuk kat dalam tu,kiranya mcm pemberitahu maklumat lah...tapi yg aku pakai x dengar pe2 pun....mungkin rosak ataupun aku yg x reti nak on macam mana...oleh krn aku x tanya org so aku anggap aku x reti nak on wakakaka.......

Ni lah klimax Singapore Flyer..165m dr paras laut...janganlah tgk aku ye,tengok yg kat belakang aku tu.mana nak tgk lagi permandangan mcm ni kalu duk umah sewa takat 16 tingkat wakakaka


Pintu ni dah di lock dr luar so kalau anda2 yg berhasrat nak bunuh diri dr terjun dr singapore flyer harap lupakan saje hasrat mu itu ye...


Muka aku sepuloh sen....tu x penting tp yg kat belakang aku tu yg penting...contruction yg x siap lagi tapi bakal siap dalam tahun depan.kalau tanya pakcik2 taxi dia org akan cite lah pe pojek ni...Projek ni x pernh stop since dia start buat,24/7 running terussssssssss...kalau korang nak datang singapore next year jenguk2 lah kat sana ye :)


Entah kenapa aku suka pic bangunan,mungkin unik kot...bkn senang keje arkitek nak reka bangunan ni...Sbb tu aku suka bergambar kat bangunan.nak jd arkitek sekolah x tinggi,2 tingkat je sekolah dulu :)

Dah berakhir perjalanan menaiki Singapore Flyer.....walaupun bayar SG$29.50 per person tapi berbaloi lah coz kita naik sekali je bkn tiap2 hari kan????



Masa baru ni Singapore Flyer di waktu malam so ni Singapore Flyer di waktu siang plak.


Posing sikit di sebelah dia hehehehe


Saje nak letak pic ni wakakakakaka
Sekian dulu wat masa ni,nnt kita akan jalan2 di singapura dalam Uniknya Singapura....
Adios.....

4 comments:

CWM Safari said...

rambut tu makin panjang jer kan..
takkan takder masa nak potong kot..
byk btl prubahan yo ex..
tapi masih cool jer nampak..
hehehehee

azizisamsudin said...

ayoo...
lama x dgr cita ,, x mau balik malaysia kah???

Tinta dari Lembah Kinta said...

Selamat (belated)Hari Raya Aidiladha

DarcyDiaries said...

ehem ehem..

lama tak dgr citer? saya pun tak update blog sgt skrang nih, cam tak sempat.