Tuesday, September 29, 2009

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin.


Assalamualaikum......

Kepada semua sahabat dalam blog ni selamat hari raya maaf zahir dan batin,harap ampunkan semua kesalahan yg mungkin dan pasti ada dalam kita kenal dalam ni...

Niat hati mmg nak terus tulis blog sepanjg bulan pose hari tu tapi nak wat mcm mana,bila dah kaki jejak kat kg x masa nak ulis blog ni lagi...insyaallah kalau x aral melintang aku akan tulis pe yg terjadi sepanjg bulan pose ni di kg aku yakni Terengganu darul iman hehehe...

Pada yg tahu no hp maxis aku tu ..mintak ampun mintak maaf coz no tu dah hilang..so sume no2 yg ada dalam tu dah hilang....so wat masa sekarang ni aku just pakai no celcom je k

Ni je pic yg aku rasa berkenan di hati nak letak yg lain x jd coz org x reti aik pic aku wakaka....




Pe pun kepada sume member2 blog ...aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri walaupun lambt tapi masih dalam bln syawal di kira aci lah kan hehehe..

Aku balik kl ni badan dah demam dah...selssema lah btuk lah jgn H1N1 dah lah..sampai jupe lagi nnt...

adios.............

20 comments:

NenekPenne said...

selamat hari raya kerolll.

imam said...

Selamat hari raya..hehehe..jemput datang rumah..

imam said...
This comment has been removed by the author.
Rona Realiti said...

duit raya abg yo oi...
hehehe...

SiMpleSmArtErMe said...

Lama cutii..jgn lupa letak gambar kampung laman..

Selamat berjalan raya!!

Get well soon..hari nih KL hujan..best tido nih.. =P

Cik Faridah Huda said...

Selamat Hari Raya abg yoooo...
Maaf Zahir Batin.....
Jemput mai umah...biskut raye maseh banyak....hehehehhe

Tinta dari Lembah Kinta said...

Selamat Hari Raya Khay, maaf zahir & batin. Jemput dtg beraya ke rumah

khairul said...

selamat hari raye gak nek....
x wat umah terbuka ker????

imam...aiyoo x belayar lagi ker???berapa lama cuti ni???nak g melaka tu jauhhhh sgt2 wakaka

khairul said...

Rona...nak duit raya kene beraya lah..salam2 makan2 mana aci mintak2 je wakakka

Needa....pic umah kat kg akan menyusul nnt hehe..selamat hari raya

khairul said...

Mekkkk...salam selamat hri raya gak hehhee...nak g tapi x kenal umah lah...tapi wat masa ni x leh g lagi lah demam lagi ni..takut brjangkit kat tuan umah plak

khairul said...

Zam..selamat hari raya,maaf zahir dan batin hehe beraya kat mana tahun ni??

-cD- said...

Selamat Hari Raya gak.. patut la wish x reply... nanges..

Jasmdea said...

No maxis hilang ke atau dah 6 bulan tak top up? Slmt Hari Raya!

imam said...

transfer chemical le..kat alam wat course skang..

Cik Wanie said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri,
Maaf Zahir & Batin...

lama x dgr khabar berita,

mana duet raya tuk Cik Wanie???
hurm

makcik rokiah said...

gambar cam penyimpan mohor2 besar jek kekdahnya... huhu

khairul said...

salam cD...hehehe dah hilang no CD lah nak wat mcm mana ek?? zizi ada x no cD??

salam jas...wakakaka mcm tu lah lebih kurang nye :)
selamat hari raya gak :)

khairul said...

Alam...duk kat chemical lah plak nnt ye????seamat berjaya lah tapi jgn lama sgt duk fleet tu bahaya weiii..nnt mintak tukar fleet tak pun cabut je wakaka

khairul said...

cik wanie..selamat hari raya..ayoo ekonomi gayat n gawat ..cik wanie lah bg kat saya duit raya hehe

makcik Rokiah..mak kita badan besar tu yg jd mcm tu wakakaka.

Tinta dari Lembah Kinta said...

Tahun ni baru dapat cuti lama. Raya kat Kelate je tahun nih