Tuesday, January 1, 2013

Selamat Tahu Baru 2013


Assalamualaikum....

Alhamdulillah...syukur kepada Allah Taala sbb masih bg aku peluang utk terus bernafas di bumi Dia ni.Terasa macam bru je aku sambut tahun baru 2012 ni dah sambut lg 2013 di tempat yg sama..bumi Labuan.

Lama aku x updated blog ni..aku pun x tau lah masih ada lg yg duk baca hehee tp sbb utama tulis ni pun sekadar cacatan diari aku je.sekadar berkongsi perjaanan hidup aku.dgn org yg sudi singgah mmbaca.

Terlampau banyak kenangan ...dugaan..rintangan..serta suka duka sepanjg 2012.mustahil utk di tulis satu per satu sbb kdg2 perasaan tu hanya kita je yg dpt rasa walaupun kita cuba utk berkongsi perasaan tu....


Anugerah terindah 2012 ialah pada 6 sept 2012 lahirnya bayi lelaki yg di beri nama MUHAMMAD KHAIRIN AZZAM. Syukur Alhamdulillah sbb semuanya selamat,.ni lah antara perasaan yg aku cuba kongsi namun mustahil utk di rasai oleh org lain kecuali bg mereka yg pernh melalui benda yg sama.

Aku berharap semoga langkah aku serta famili yg bru terbina ni akan terus di berkati olehNya.semoga tahun2 yg telah berlalu memberi 1001 pengalaman yg cukup buat kita mgharungi tahun2 yg akan mendatang.

Aku doakan kepada sume moga bertambah usia ..bertambah lah jua amalan kita kerana kematian jua akan pasti mendekat

Adios....Wassalam

No comments: