Wednesday, February 24, 2010

Hantaran Vantage

Assalamualaikum....
Aku x mau cite banyak coz sepupu aku yg duk suruh post dalam ni so aku pun post lah pe yg dia ddah wat hehehe....ni lah rupa sepupu aku yg jd penggubah hantarn....hantaran apa???
Ni je lah pic2 k....



Cincin dan Bunga Rampai

Buah2 ober the sea


Baju n Tudung



Sirih junjung walaupn daun sireh boleh di bilang hehehe



kek....dah di tutup rapi


Yg ni selepas di susun....
Cantik ke x dia punya gubahan?????
adiossss.........

5 comments:

NenekPenne said...

untuk kerol punya hantaran eh?
wahhhh wahhhh.....

khairul said...

nek...sudah lepas daaaaa

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

Cantiknya hataran kamooo... kelass gituu.. kad kawen pon vantage jugak ker nnt??..

Btw, bnyk betul hiasan vantage dlm lemari tuh.. mmg patut la tukar ke lemari vantage..

khairul said...

wakakaka....needa tu mie sy lah tu punya minat...pantang sampai kl mesti ajak ke kedai vantage hehhee

Ranting Hijau said...

yg paling bestnyer.. buah yg merah2tuh.. nampak yummy sgt..