Monday, February 1, 2010

Tiada Tajuk Sesuai....

Assalamualikum...
Edisi x pic hehehe...kul 4 pg aku tulis ni so malas nak gigihkan diri aku nak cr dlm laptop buruk aku ni pic2 yg berkaitan ...malas gak nak browse dlm internet...
Sejak aku cuti almost a month ago aku x banyak benda yg aku wat melainkan jalan2 ke hulu ke hilir mghabiskan boreh je...banyak yg aku nak wat sebenarnya tapi mungkin aku x keberanian kot...nak travel sorng2 pun aku x yakin pe lagi nak wat perubahan dlm hidup....
Tapi yg pasti sekarang ni aku dlm proses nak meminimizekan segala hutang piutang yg ada...x aman hidup klaau di kelilingi hutang.kat dunia dah x aman pe lg kat akhirat kan??alhamdulillah aku sekali lagi wat hutang adooooiiiiii mcm mana tue????tapi aku berhutang utk setelkan hutang.mcm lagu Abg Jem plak...gali lubang tutup lubang...
Umur pun dah masuk 3 series ni so attitude yg suka duk swipe2 di shopping2 mall n di kedai2 makan tu haruslah di jauhkan...aku yg ada 3 credit card ni sewajibnya tutop 2 drpdnya kalau aku nak jd kaya lah...sapa x mau kaya kan????mujur lah aku ni x suka sgt dgn hp ke gadget2 kat low yatt tu kalau x mahu lah aku berhutang2 lagi...
Bln 2 dah start so akan bermula lah satu anjakan paradigma dlm hidup aku...pe yg aku rasa???ntah lah x rasa pe2 pun....ada masa i just follow the flow,really tired actually.seems that everything that i planned just past like that.
Need to travel again....alone should be better...
Adios..

4 comments:

NenetPenne (NP) said...

samalah..dulu suka swipe jer..tapi sekarang swipe untuk emergency jer..... satu dah tutup, satu dah nak abis bayar, satu dah kena blacklisted, satu tengah bayar pelan2....

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

Nek - Banyaknyer nek punya kad credit.. ishk2..

Kerol - anjakan paradigma katanya..Haha.. Good Luck!! Nanti we ols boleh buat rombongan ke Ganu pulak...kan Nek kan..

NenetPenne (NP) said...

byk ker? orang lain lagi byk laa needa...

rombongan ke ganu? ha aa boleh...kita gi yer needa..

cuba yg terbaik said...

awak! menempuhi slmt menempuh hari baru di tahun baru cina ni ye? alhamdullilah kredit kad tu pun dh selesai. tp nape diam je? dh bape minggu x dengar cite? sihat ke?