Saturday, January 1, 2011

Selamat Tahun Baru 2011

Assalamualaikum.....
Selamat menyambut tahun baru 2011...aku rasa belum terlambat kot hehhee...Kalau dah tahun baru masing2 mesti duk tanya pe azam baru....azam aku mcm yg 2 3 tahun trkebelakang masih lg di antara langit dan bumi hehhee
Aku nak abiskan azam aku yg lepas2 pastu baru akan mulakan azam baru,so sementara nak completekan azam tu aku mmg x buat azam lain....tp kalau ikutkan tahun ni bakal complete lah azam tu....


Tahun baru 2011 aku masih lagi setia dgn company Intra Oil...dalam tahun ni gak aku masih belum ada rancangan nak blah dr company ni tapi utk tahun2 mendatang aku x pasti lah...kalau aku blah pun aku nak cr yg lebih kurang company ni lah sbb aku banyak relax wakakaka
Jgn tgk model aku tu...saje aku letak pic ni sbb diorg ni suka sajakkan pe saje yg aku tulis dlm ni.....kuning tu married man so jgn nk ngorat....yg biru tu ok..

Kapal aku plak sekarang ni duk di Cang Ha Loc,nak kata mcm drydok pun leh nak kata mcm tempat nelayan punggah ikan pun leh...Bg yg x tau Cang Ha Loc ni kat mana...dia ni antara kg yg ada dlm daerah Vung Tau,Vietnam.

Tu je lah kot utk tahun baru...semoga pe jua yg korg dah buat tahun lepas sedikit sebanyak menjadi pengajaran dan sempadan utk tahun baru ni.Harapan aku moga pe jua yg korang impikan utk tahun ni akan menjadi kenyataan....Insyaallah


Wassalam....adios

1 comment:

CWM Safari said...

bila mau balik nie???