Friday, September 16, 2011

A Little Thing Called LOve

Assalamualaikum......

Lama x wat n3 pasal filem so kali ni aku nak wat sedikit sinopsis pasal filem "A Little Thing Called..... LOVE".filem tahun lepas dr thailand bg aku salah satu filem terbaik yg pernh aku tgk,kalu inginkan kisah cinta yg simple ni lah filem yg bagus.

Aku tgk cite ni dah masuk 5 kali kot hehhee....kalu pe yg dr yg aku baca kat internet cite ni di petik dr kisah betul....so andai kata nak tgk filem ni type je kat youtube tu x pun crlah kedai dvd yg berdekatan dgn anda.

Pasal budak sekolah 4 sahabat yg mmg x cantik,main lead cite ni adalah Nam...nama betul dia aku x reti sbb panjang n berbelit2 nak sebut.mmg kalu kat sekolah pun,golongan ni adalah yg di luar dr pandangan kot.mcm mana dia jatuh cinta pada lelaki yg paling encem,paling ramai peminat,paling glamor....so dr c2 lah kisah bermula mcm mana dia tackle lelaki tu suruh pandang dan terima dia....melalui buku cara2 memikat senior.

Tapi sayang yg lain yg dia nak tackle yg lain plak jatuh cinta...kita x akan tahu yg Shone (main lead utk lelaki) pun sukakan Nam sampailah hampir ke penhujung cerita.Dan Shone pn terperangkap antara cinta dan kawan sbb dia dah berjanji dgn kawannya Top,tidak akan jatuh cinta pada gadis yg sama dan tidak akan jdkan amik bekas kekasih kawan.

So pada yg nak tahu pe yg terjadi sila lah tonton sendiri sbb nnt x suspen,cerita ni ada lawak,ada sedey ada suka ada duka tu lah kisah hidup dlm cinta.

Lalu di hadapan kelas semata2 nak tgk org yg dia suka....pernh wat ke???wakakaka


Perubahan dr segi fizikal masa umur dah meningkat,tp sayang masa ni ada lah last Nam n Shone berjumpa.pernh rasa cinta di reject????

Tersangat cantik setelah 9 tahun berlalu,aku tabik spring utk make up artis cite ni...dr awal Nam hingga ke akhir cerita di bawa oleh actres yg sama,aku x sangka dia leh jd secantik ni.

Shone...dr budak nakal yg ramai peminat di make hingga jadi mcm kat bawah ni..

Hebat kan make up artis dia???




Selamat menonton dan bg yg mudah menagis tu sediakan tisu ye...

Adios...wassalam

No comments: