Tuesday, September 20, 2011

Menuju Puncak 2

Assalamualaikum......

Pagi yg indah lagi terang aku mulai dgn sewa taxi utk jalan2 ke Cameron Highland ni..bg aku murah lah sbb 1 jam rm50 utk bawak kami pusing2...depend pada kita lah nak berapa lama dan nak ke mana harga tetap sama.....

Kalau dah datang Cameron Highland ni sah2 lah nak tgk ladang teh kan???so destinasi kami pegi lah ladang teh yg menggunung tu...baru aku tau yg malaysia ni mmg mcm2 ada...sbb ladang teh kat Bandung x lah secantik ladang teh kat sini..bkn nak memuji tp kenyataan...

Kebetulan masa kami sampai tu ada serombongan cik kiah dtg melawat gak...so dgn berlagaknya kami pun join lah group ni wakakaka...walaupun semuanya tua2 tp x pe lah nnt leh dgr penerangan dr ketua rombongan tu.

Sekali diaorg bg taklimat dlm bahasa france daaaaaa......dgn selambanya aku pun cabut dr c2..wat lah diaorg tanya aku mampus aku nak jawab pe...kalau bawak si wahdi x pe gak :)

Masuk dlm kilang plak...serombongan cik kiah dr jepun plak duk dlm tu...mmg international sungguh lah...amik2 gambar yg x berapa nak jd aku pun blah ....

pastu wat sesi fotografi....kunun2 pelawat dr obersea lah walaupun ckp terengganu pekat.

Bergambar lagi......

Dan lagi bergambar...
Tak mau kalah,nak bergamabr jugak.....

Dah lah bergambar, kita minum dulu....lepak tempat lain plok..

Adios...wassalam

4 comments:

Abg HiJaU said...

salam bro..lama kite x bual, perghh g cameron ye..gua pun dh lama x pegi..ingat nk g lg la....skrg gua kt port dickson tgh krusus ...bro add gua kt facebook- Fi Trie

Tinta dari Lembah Kinta said...

Amacam ada sama macam yang aku cerita tak kat sana hehehehe

khairul said...

abang hijau....sori bru leh tgk komen ni hehe..ok2 roger nnt sy add :)

khairul said...

zam...pe yg beza sbb tu lah yg cameron ada wakaaakka