Sunday, September 18, 2011

Menuju Puncak 1

Assalamualaikum......

Masa duk lepak dgn member aku ni duk pk2 pe plan nak wat sbb plan asal nak tour semenanjung malaysia dgn kete terpaksa di cancel sbb masa bln 3 tu hampir semua negeri banjir yg paling teruk johor n melaka so terpaksalah KIV dulu projek tu...

So tanpa buang masa aku pun cadangkan naik je bus pusing2 wakakaka

Dgn pantas hanya dgn 1 beg kami gerak cr bus kat Bukit Jalil....1st time lah masa tu aku naik bus kat Bukait Jalil sbb klau nak blik trganu naik kat Hentian Putra je..mmg leceh lah kat sini tapi aku rasa sekarang ni dah ok kot sbb dah pindah tempat baru...

Ok bus dah datang so jom kita gerak menuju ke destinasi ....


Lalu ikut lebuh raya...

Lalu ikut Pekan...

Lalu ikut hutan..

Lalu kg org asli
Lalu ikut ladang Teh.....

Akhirnya sampai lah kami ke destinasi CAMERON HIGHLAND....1st time aku sampai sini sejak aku lahir hehhee

Menyusul kemudian lah pe yg syok kat sana walaupun aku rasa sume org dah pernh sampai sini

Adios...wassalam

No comments: