Sunday, June 22, 2008

hidup mesti di teruskan

Aku start cite dari sini lah,
sekarang ni aku keje kat kedah cement jetty,teluk ewa,langkawi,kedah.tu dia panjang bangat alamatnya kan...aku masuk keje kat sini lebih kurang 7 bulan lepas.
duk kat sini sebenarnya tenang lah coz jauh lah dari ke-bz-an kereta ke motor ke mat rempit sume tu.tapi aku ni di besarkan dalam keluarga yang besar,1st job pun duk di tempat2 yang ramai org,mana tahan nak duk terperuk kat kampung mcm anak dara ni huhuhu.kalau aku ni anak dara leh lah angan2 anak tok penghulu masuk meminang kannnn.

baju keje Lafarge...tapi yg baru aku belum dapat lagi...




selamat datang ke opis aku....


tajuk aku kat atas tu sesuai x dgn kandungan cite aku ek?lantak lah tapi pe yg aku nak cite...setelah aku duk sini selama 7 bulan 10 hari,kekadang aku rasa lah nak blah dari bumi sumpahan mahsuri ni...nak je aku belayar balik cari duit banyak2 n beli rumah ,kereta n org pastu angan2 happy ever after huhuhu....

tapi the other side of my mind cakap,better just stay where you are n try 2 improve yr life...(boleh ke tulis omputeh ni?)sume benda ni wat aku poning sangat.sampai kadang2 tu aku x tau pe yang aku nak dalam hidup aku.ni bukan krisis identiti ye ,ni cuma krisis kerjaya.kekadang aku duk pikir lah kan,sampai bila aku nak wat keje yang aku x minat serta gaji yang kecik sedangkan aku leh dapat kerja yang aku minat serta gaji yang lumayan.

sampai saat aku tulis ni pun aku x dapat kepastian pe yang aku nak.ni baru 1% dalam hidup aku lagi 99% huhuu x sanggup aku nak tulis sekali harung.mahu aku jadi biol sekejap nak ingat sume benda yang aku wat sepanjang 28 tahun aku hidup ni.

Nant aku akan tulis plak kisah hidup aku zaman kanak2 tapi pic susah lah coz aku x bawak album gambar lama2 kat langkawi ni.sume tu aku akan tulis masa balik kampung lah.ntah bila lah aku nak balik kan.pe pun aku akan tulis kisah aku masa aku belayar dulu n kisah aku bersama dgn org tersayang huhuhu sayang ker?

ok adios dulu.....

No comments: