Friday, June 27, 2008

sahabat baik ku....1

ni aku nak memperkenalkan kawan2 aku yang di kasihi tapi yang pertama aku perkenalkan suhairudin zainal aka ha....kalu mung baca ha jangan marah hehee..
ni kawan n sahabat aku sejak tahun 1993 lagi,yang mengenali aku sepenuhnya,yang sentiasa menyokong dan memberi semangat kat aku .sentiasa berada di sisi aku di waktu senang mahu pun susah.dia tetap menerima aku seadanya walaupun dia tahu siapa aku sebenarnya.aku rasa bangga lah dapat kawan mcm ni.







Ni pic Ha n John,nant aku cite plak sapa john ni.aku suka pic ni coz nampak netural je.














Pic Ha n Miela,dia kawin last year tapi aku x dapat attend huhhu sedey wooo....








ni plak Ha n Mida kawan sekolah aku gak.














Ha sekarang duk wat praktikal kat sekolah mana ntah di hulu terengganu,aku doakan dia cepat2 berjaya n nnt aku pun bakal dapat anak saudara baru heheheh.miela dah mengandung...:)

No comments: