Friday, December 10, 2010

Main Salji


Assalamualaikum....
Masa duk godek2 hard dics aku,tiba2 aku tertgk pic ni....aku dah post dalam fb sebenaranya tp x masa nak letak dlm blog....pic taken 2002 ...masa ni aku seniot cadet kat MV Bunga Saga 8...kapal ni dah di jual dan aku adalah batch terakhir sebelum di serahkan sepenuhnya pada crew pilipino.


1st time tgk salji masa tu teruja sangat hehehe....aku tahun tu x sambut raya sbb nak naik kapal kat jepun.tp berbaloi lah korbankan raya sbb kapal aku leh g USA..Jepun ...Australia...China..dalam pic ni aku duk pakai baju dlm 4 lapis kot x termasuk kot kat luar tue..seluar 3 lapis wakakaa tp sejuk tetap gak sejuk..

Wat snowman mmg syok ...pengalamn pertama wat snowman....masa ni kapal dr USA ke Jepun melalui alaska....suhu -11 degree hehehhe...


Ada banyak lg pic tp aku x scan pun ..ni yg aku save dlm hard dics yg duk dlm album banyak lg ...lupa nak cakap kat sini lah aku jupe abg ipar aku sekarang :)

Wassalam..adios

No comments: