Sunday, February 19, 2012

Al - Fatihah Buat Sahabatku

Assalamualaikum....

Speechless aku bila dapat berita kawan aku meninggal...Aku harap Allah ampunkan dosa2 kawan2 aku ni dan di tempatkan di kalangan org2 yg soleh.

Walaupun aku dgn diaorg x lah rapat mana tp sbb diaorg ni tersangat hamble wat kita terasa dekat..2 org kawan aku di jemput pada tahun yg berbeza tp sgt wat aku terasa sedey.

Azli dan aku tahun 2008

Husni tahun 2008..last aku jupe diorg 3 tahun lepas...

Alfatihah buat sahabatku

Adios...wassalam

4 comments:

Cik Wanie Ghani said...

Salam takziah dari Cik wanie,
Semoga mereka ditempatkan bersama golongan2 yg beriman & bertaqwa,

al-fatihah

khairul said...

aminnnn..tq cik wanie ye

:: Cikgu Wiween :: said...

meninggal atas sbb apa?
al-fatihah buat kwn2 incik khairol ni. Allah nak 'menjemput' kita balik ke 'sana' x kire masa kan kalau dah tersurat..semoga kedua2nya ditempatkan di kalangan org2 bertaqwa..

khairul said...

Wiween....sori lama x tgk blog ni hehe...saorg kene jangkitan paru2 yg lg sorg terjatuh dlm laut..tu lah nnt masa kita plak kan??insyaallah moga di tempatkan di kalangan hambanya yg soleh