Wednesday, September 24, 2008

Berehat seketika utk mencari rezeki

Banyak aku nak bercerita dan banyak pic yg aku nak letak tapi keadaan yg x mengizikan.aku cuma letak pic2 yang sempat aku save dalam laptop je...yg aku nak cite pasal ang angkat aku yg ada kat langkawi...ni lah bini dan anak dia.masa aku duk langkawi aku selalu gak lah g makan 2 umah dia hehe time boring plak b4 aku rapat dgn hairul aku tido umah dia lah,


Ni lah abg angkat aku abg Tarmizi.dia ni jd polis bantuan petronas kat teluk ewa.sebelah je dgn kilang aku kat langkawi tu.

Ni plak mazri,kaan dan merangkap adik aku lah coz manja hahahha marah kalau dia baca ni.dah nak kawin 23 october ni.mujur aku x sanggup jadi pengapit dia huhuhu.aku doakan semoga dia akan berbahagia sampai ke akhir hayat.



Ni kek yang member2 aku Hairul,Syah,Lan,Farouk buat utk aku.terkejut aku sebenarnya.X sangka diaorg nak wat sume ni .bertuah aku dapat kawan yg baik mcm mereka ni.nnt kami akan jupe lagi bulan 1 next year hehehe



Ni muka aku yg toya...saje nak interframe hehehe...supaya nnt org tau lah yg muka tuan empunya blog ni mcm ni hehhehe

Kepada abg Eq semoga kita akan berjupe lagi ye...
cik wanie tq bg hadia tu.sy x sempat nak tgk huhu...
Akak cun tq coz sudi lah tolong saya mcm2,nnt kita jupe kita makn banyak2 ye
Alfaf sori lah x sempat nak berym lama2 asyik bz je hehe
cD kalu nak no hp mintak je dgn abg eq ok
Amer Sp kalau aa jodoh kita jupe k
Cik Yanie hehehe tq 4 the col semlm sori lah x sempat nak sembg lama..ada masa sy g jupe cik yanie k

Nak tu;is lagi tapi masa x sempat...aku dah kene tdo,coz kul 4 pg aku nak gerak ke KLIA.

Sampai berjupe lagi...selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin



adios

1 comment:

singAsong said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri...