Tuesday, June 30, 2009

Setahun Sudah Berlalu


assalamualaikum...

Blog aku dah berusia setahun dah hehehe walaupun bukan blogger tegar mcm org lain tapi aku puas hati lah coz pe yg aku pk , alami,pandangan aku sume aku curahkan kat sini..

Walaupun x sepenuhnya tapi sedikit sebanyak dapatlah menempiaskan pe yg aku rasa hehe..

X mau tulis panjang2 ye...pe pun enjoy this video clip by Wali band ...ada member bg mlm td.pas aku dgr huhu sah2 kene batang hidung aku sendiri wakakaka

Adios...

7 comments:

Rona Realiti said...

congrats bro for 1st annivessary on blogger....

SiMpleSmArtErMe said...

Owwhh..baru setahun jagung..
Btw, welcome to the bloggers world..!!

khairul said...

to NeEda n Rona Realiti..
tq hehe moga blog akan berterusan :)

[yAN!e][pUTraJAya] said...

lagu tu pun terkena batang idung ku yg mancung ini

hehehhehee

khairul said...

adusss yanie ...mancung ker???conpiusss nie wakakaa

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tu la...
orang ajak jumpa tak nak
kalau tak...boleh lihat hidung mancung ku

hehhehehhe

khairul said...

hehehe...
laaa nak suruh tgk hidung ker???jap2 sy zoom tang idung yanie nnt ye wakaka