Monday, May 10, 2010

Selamat Hari Ibu....Mie

Assalamualaikum......

Bersempena Hari Ibu ni aku duk dgr aje lagu ni....sedey wooo.hayati lah bait2 lagu ni yg cukup puitis.

Kepada Mie aku.....selamat menyambut hari ibu dan terima kasih atas jasa dan pengorbanan yg tiada tandingannya...tak mungkin aku dapat balas selagi nyawa di kandung badan.

Kepada kita yg masih mempunyai ibu bapa.....hargailah..sayangilah..kerna di dunia ni kita hanya ada seorang ibu seorang bapa.....

Adios....

7 comments:

Cik Wanie said...

Selamat Hari Ibu buat boda khairul,
jasa seorang ibu tidak dpt dibayar dgn wang ringgit,
kasih sayang meraka dibawa sampai bila2......

NenekPenne said...

tak nak dengar lagu tu nangis tak best nangis kat opis...

sempena hari ibu, ma saya akan ke bandung... tapi dia tak bawak akak... mencikkk... :P

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

selamat hari ibu.....

khairul said...

cik wanie...selamat hari ibu jugak wat mama cik wanie :)

nek...betol3....nnt balik baru dgr lgu ni hehehe

khairul said...

Cik yanie....selamat hari ibu gak :)

Eeqrum Laiel said...

maaseh post entry lagu tu..
dah lame cari...

senyum sokmo la =)

khairul said...

eeqrum....senyum sokmo doh hehehee