Sunday, August 3, 2008

Ahad yang suam2 kuku....

Aku sebenarnya duk cuba nak belajar mengedit pic2 aku coz aku tgk sume yg edit2 pic comey2 belaka.tapi bila aku edit makin buruk jdnya....tak pe lah klau makin buruk wat pe kan hehhe nnt x pasal2 jd mcm kene suntik botox.

X pe yang menarik pun berlaku hari ni,aku masuk keje pastu duk bergayut dgn mana2 member yg dah lama aku x contek.dah lah malam td aku duk bergayut dgn cik zai sampai kul 0230 pg,huhuhu letih sangat pagi hari tapi mendengar luahan hati cik zai,membuatkan aku terfikir pada diri aku sendiri.kata2 cik zai yg wat aku berfikir kembali...Allah akan menguji hambanya setakat yang termampu oleh hambanya....

Kata2 tu biasa aku dengar tapi bila di ucap oleh cik zai pada waktu yg tenang mcm mlm td,mcm memberi semangat pada aku.coz walau sebesar mana pun ujianNya,aku yakin aku mampu mengatasinya....walaupun bkn sekarang heheehe


So pagi tadi jugak,aku col mie aku setelah hampir 2 minggu aku x col dia.bkn x ingat tapi entah lah,jauh hati sikit kot.tapi bila dah start sembang dah x pe2 dah.entah lah ,aku ni jenis susah nak lawan cakap mie aku,tapi bila bab kerja aku terpaksa lah coz aku x leh keje dalam keadaan tertekan.

Ni gelang aku dah pakai setahun lebih dah.tamimi yang bagi,aku ni kalau org bagi walaupun dia cuma amik kat engine room kat kapal teratai 3 bg aku amat berharga coz pemberian kawan2 ni bkn terletak pada harganya tapi keikhlasan dia ingat kat kita.aku tahu gelang ni haram bg lelaki tapi bila ingat org bg aku pakai lah.

Baru ni aku terfikir,x semestinya nak ingat kat org yg bg tu dgn cara memakainya...so aku pun simpan gelang tu dalam wallet aku hehehe...

Pagi td aku dapat roster utk bln 9 n 10 dan yg syoknya nama aku naik utk cuti raya seminggu...huhu dapat raya lah aku tahun ni.mula2 aku nak cari mara liner je tapi masalahnya tempahan x di buka lagi.so aku kene check lah tiap2 hari mana tahu dia buka tempahan aku x perasan.


Alternatif yang ke 2 plak,aku cari firefly dr penang ke terengganu,ada lah tiketnya tapi masalahnya plak aku kene ke penang untuk ke airport but it will take time.pose2 nak naik feri???ish3 kene berkejar dgn masa plak tu coz firefly cuma ada 1 flight per day x ke haru kalau aku terlepas?


Last2 aku amik air asia jugak...Langkawi - LCCT pergi dan balik.dari k.l ke terengganu aku tunggu bas buka tiket lah plak hehehehe x dapat bas aku tunggu lah kat hentian putra tu huhu..nauzubillah..

Ni aku baru je sudah makan keaw tiaw goreng,aku masak sendiri lah.tapi mlm ni aku ada tetamu.so mkn berdua lah aku.oleh krn aku dah ngantuk ni,aku dah x leh nak tulis lagi...gud nite lah...


adios.

No comments: