Friday, July 11, 2008

Selamat hari jumaat...

Aku tulis ni dr petang td tp asyik duk pending je,almaklumlah cuti2 ni nak tulis pun rasa malasss bangat.banyak keje sebenarnya tapi mim alif lasss tu mengatasi segalanya maka kecundang lah aku sebagai umat manusia yg rugi huhuhuhu....


Intro pic masjid terapung ni bukan apa,hari jumaat kan so kene lah tunjuk yg baik2 je.pic ni aku amik sendiri dgn hp aku ni,nampak cantik bangat kan.walaupn 2.o mp tetaplah menewan coz memang masjid tu cantik,walaupun hari jumaat time solat jumaat kekadang tu kene duk kat pintu toilet je.masjid sekarang ni nak cari yang besar susah.masjid kristal aku x tgk pun lagi rupa mcm mana,walaupun asal org terangganu tapi nak sempat lagi nak g tengok.dah merepek pasal masjid kannnn.tapi ngeri lah gak coz sume maklum masjid yang di buat hanya utk hiasan...salah 1 tanda kiamat.lu pikir lah sendiri ....... tetiba kan :)


Aku masak bee hoon goreng pun pas solat jumaat td,walaupun rancangan nak bgun awal tapi hampa belaka.nampak memang x sedap coz rasanya pun kureng sikit,bila dah di kaji baru aku teringat sos tomato lupa nak letak.tapi x pe lah letak je masa nak makan.aku masak sikit je tapi dah 2 round aku pusing x abis2 lagi.aku suruh member aku makan pun dia x leh nak abiskan.maka telah terbukti bee hoon aku ni x sedappppp....

keropok tu dah yg terakhir dah,x lagi stoknya.kalau nak makan keropok lagi terpaksa lah aku balik ganu.keropok kat langkawi ni memang lah x sedap.


Oleh krn perut dah kenyang,mata pun mulalah nak tertutup.tanpa ku sedari duniaku telah gelap gulita.maka aku tertido di atas kerusi sambil laptop terbuka....mujur x jd mcm pic kat atas ni.aku terjaga pun masa org dah azan maghrib...boley??? so jgn di tanya coz asar aku telah melayang entah di mana.bertambah lagi dosa aku....macam mana nak jd suami mithali nnt ni kalu asyik duk leka je solat kannnn.so aku kene cari ustazah lah senang nak fire2 aku bila baloq solat.any suggestion??ustazah mana nak kat aku ni hehehe


Hairul datang umah aku td,dia ada program utk budak2 sekolah menengah mengenai alam sekitar.aku pun selamber je lah follow dia g sana coz aku dah tinggal kan sume ni masa lepas sekolah menengah .program tu plak kat belakang umah aku je,Lafarge yang sponsor program ni.terasa mcm nak join je bdk2 tu wat program.masa duk2 sembg dgn fasilitator kat situ,tetiba aku di jemput sebagai pengadil utk peraduan mencipta logo n Yell.wowww..... utk kali keberapa aku pun x tau,kalau aku g mana2 mesti aku jd bidan terjun lah.tapi memang syok lah coz mcm2 ragam budak sekolah leh tengok.teringat sungguh masa aku form 3 sampai form 5 dulu,juara kawad kaki 3 tahun berturut2 hehehe don't play2.


Ni lah yang leh aku tunjuk,yell plak aku duk belakang so pic x jelas.almaklum lah guna hp je.tunggu aku setel kan hutang tv baru leh aku nak beli camera digital plak.so program ni berjalan sampai kul 2 pg.aku taip2 ni pun coz esok aku rasa x sempat nak nak updated coz KPI aku lum siap lagi.ok lah nak tdo dulu lah,dah ngantuk tahap cipan ni.


adiosss,............

No comments: