Wednesday, December 23, 2009

23rd Dec ....hepi befday Mie


Assalamualaikum.....

N3 khas buat Bonda ku terchenta....

Allah Selamat kan Kamooo
Allah Selamat kan Kamooo
Allah Selamat kan Bondakuuuuu
Allah Selamat kan Kamoooo

Selamat menyambut hari lahir ke 53,
semoga di panjangkan umur di murahkan rezeki dan di temukan jodoh????wakaka
x yah lah jodoh tu...

Terima kasih coz membesarkan kami 10 beradik tanpa rasa jemu...
LOVE YOU FOREVER N EVER

Adios....

11 comments:

Cik Faridah Huda said...

Semuga Allah panjangkan usia umie abg yo..murahkan rezeki...sehat tubuh badan....dapat sambut menantu....p~

imam said...

selamat menyambut hari ulang tahun kelahiran buat umie abg yo..semoga panjang umor..wlaupon bah masuk 53 thn..umie abg yo still maintain ayu yek..hehehe

khairul said...

tq mek...bab menantu ni tunggu dia lah yg pilih..x larat dah nak carik :)

khairul said...

imim..dlm pic sume pun nampak ayu hehehe...termasuk lah yg dlm n3 tuan hamba yg ke 100 tu :)

NenekPenne said...

baru umur 53? muda lagi.... baya2 kakak nenet jer...
happy birthday mak...eewhhh mak pulak...ha ha ha...

Tinta dari Lembah Kinta said...

kalau bab cari menantu, setuju sangat2 dah sampai masa dah tu... hehehehe

imam said...

ciss..nak cakap buah hati ku tak ayu la tu...hampeh tol la abg yo ni..

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

mie awak bacer blog awak ker??

~kekekeke

khairul said...

Nek...kat kg x org pun panggil mak hehehe sume duk panggil mie je

khairul said...

zam...kalau ada jodoh x kemana wakaka

khairul said...

Imam..awat lah x cun plak,cun pe :)

needa...mie x bg lah tp kakak n abg ipar ada baca hehe