Wednesday, December 9, 2009

Reunion Geng Skoloh


Assalamualaikum......

Flash back lagi ....aku dapat jemputan reunion geng2 sekoloh arab (malu rasanya nak mgaku sekoloh arab dgn perangai mcm sekarang )wakakaa......wat majlis x formal ni masa raya ke 3 walaupun mlm tu umah aku ada majlis tapi aku g gak lah coz bila lagi nak jupe geng2 sekolah ni..

Kali ni utk geng2 lelaki je lah, tu pun ramai x leh datang coz ada yg x leh cuti ,ada yg balik umah mertua dll lg lah alasanya.ada yg last aku jupe masa paper akhir spm 1997 ..huhu dah 12 tahun tu ...adus betapa aku sudah tuo...

Aku dah tersalah susun pic daaa..x pe lah cont lagi...masa dapat sms tu si planner cakap utk lelaki bujang je,tapi aku dah conpius coz dia pun 2 bln b4 pose dia kawen.tup2 sampai sana aku je yg bujang yg lain ..bapak org semunya...so mula lah sesi aku duk kene kutuk huhu

Member aku yg ni dr kelas lain aku x tau nama dia pe tapi bila sembg baru tau nama dia rosmaili..ada gak kan lelaki nama mcm tu...mcm akak sy je namanya wakaka..


Ni lah the planner nya...cikgu sekarang ni,aku duk sekelas dgn dia masa form 1 je,dia ni pencerita utk cite2 18sx...dasyat banget cite imaginasi dia,jgn bercerita dgn student2 dah lah hehe


Ni dia lah yg duk kumpul org2 coz dia keje kat ganu.senang org nak rujuk cuma cr dia je gerenti lah dapat tahu perkembgan semasa member2 lama.dah 2 anak sekarang ni, yg aku musykil dia kawen dgn member sekolah aku gak tp aku x kenal pun bini dia wakaka betapa aku x bergaul zaman2 sekolah dulu.


Ibrahim namanya...2 tahun jd ketua kelas aku,dia ni kalau sebut nama org siap dgn bin or binti lagi sampai lah sekarang dia leh ingat lagi nama penuh budak2 dalam kelas aku..hebat siiioootttt


Yg depan ni namanya Man Bogel...aku pun x tau apsal leh dapat gelaran tu...masa zaman sekolah dulu dia ni kaki gaduh lah.muka pun mcm menggerunkan je tp sesuai lah dgn keje dia sekarang ..Warden Penjara

Yg belakang tu aku lupa nama dia daaaa....x sekelas pun dgn aku tapi aku rasa dia ni cikgu kot..ramai tol kawan2 aku cikgu kan????


Uraisyiddin...ni lah yg aku jupe last sekali paper akhir spm 2007...jupe2 plak masa aku jual kuih kat bazaar ramadhan baru2 ni.


Hafiz Jalil..kene panggil nama penuh coz kelas aku ada 2 hafiz...dia ni jd cikgu sekarang ni.kawen dgn member sekelas gak..bila masa plak diaorg ni bercinta ek????


Ni weekend husband sekarang ni coz bini dia still study lagi...jd warden asrama kat TESDEC.3 tahun duk sekelas dgn aku..teror gileer bahasa arab...


Rahim..pun bkn dr kelas aku gak..dia ni dr form 1 pandai so duk kelas A je lah.di antara kami yg dtg dia lah yg paling kaya coz keje dgn petronas.Mek jgn tackle ye....anak nak masuk 2 dah wakakaa jgn marah ye :)

Tu je lah takat ni ye,next time pasal member perempuan plak.

Adios....

14 comments:

Anonymous said...

tang rosmaili tu mmg terpana la kejap..tapi bila pulok akak g skolah arab? x seswaiiiiiii....hahaha

k'maili

Tinta dari Lembah Kinta said...

Best btul dpt jumpa kawan2 satu sekolah. Mesti byk citer2 lama kan. Zam reunion thru facebook je. Susah nak jumpa smua bukan mcm cikgu yg leh cuti lama2

Cik Faridah Huda said...

"Mek" tu menuju kepada diri ini kah???

kalu ye..ini jawapannye....

hoh..dari mengorat suami orang...lagi bagus mengorat yang satu-satunye bujang trang tang tang dalam sesi perjumpaan tuh....
x sanggup taw nak berkongsi kaseh...x rela I...auuuwwwww...

NenetPenne (NP) said...

1997 baru amik spm? akak dah korja dah itu time....

khairul said...

salam..kak maili
lama x dgr cite ingat dah lupa dah sy ni hehhe...

khairul said...

zam...mahu x banayk cite nya..balik kul 2 pagi tu pun ada yg duk ckp...alamatnya tdo luar lah aku mlm ni wakakaka

khairul said...

ye lah 'mek' ni lah wakaka mek mana lagi yg sy kenal :)...
apsal x rela plak berkongsi kaseh..katanya peminat cite nur kaseh :)

khairul said...

nek..sah2 lah sy ni lebih mudo wakaka

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

Needa reunion kalo cari 1001 asalan x nak pegi klw x der gang yg still single.. kejam takk..

Sekolah arab..pandai cakap arab tak..??

khairul said...

Needa...
sepanjg 5 tahun sy sekolah tu leh bilang dgn jari lah sy masuk kelas arab wakakaa....
tp sekarang baru rasa menyesal huhu

said...

wah....
semua jejaka bujang
leh wat skandal sorang nih

hahahhaa

Cik Faridah Huda said...

hahahhaaha..ye la..kena tanya dulu..kalo salah orang kan...malu pulak...p~

hohoho..memang la minat tgk Nur Kaseh..tapi bab nak berkongsi kaseh neh liat la sikit....x sanggup I nak serah laki I kat org len...keh3x

khairul said...

Yanie..nak skandel skandelan leh tp jarak jauh lah coz kebanyakkannya duk tggnu n johor hehe

khairul said...

mek...dulu cakap sharing is caring ...dok g2??? wakaka