Saturday, December 5, 2009

Nur Syadza Salsabila


Assalamualaikum.....

Lama aku x tulis blog ni,bkn x nak tulis tapi aku bz wakakaka.x caye sudah !!! so utk pembukaan bulan 12 ni aku nak cite sambungan pe yg aku wat kat umah selama aku cuti 3 bln.

Puasa ke 2 hari tu aku dapat anak sedara yg ke 10,namanya nur syadza salsabila....sedap bunyi namanya.berat sangat2 so terpaksa lah operate..4.2kg huhu....pastu raya ke 3, mie aku wat majlis 3 dalam 1.

Yg pertama2 coz kak na aku dapat baby baru,pastu kak ngah aku sefamili nak g Durban,South Africa n lastly coz naik umah baru.


Kami wat lah baca2 doa selamat sikit pastu wat majlis cukur jambul...x hebat mana pun coz benda ni last minute nya planning.tapi yg syok sedara mara ramai yg datang.


Ayah ngah aku n Pa duk cukur jambul...antara bapak sedara yg duk mai...sebelah mie aku lah .yg sebelah ayah aku,x jemput pun huhu



Org kuat kg aku...no komen lah..komen lebih2 jd mengumpat plak wakakaka


Dari kiri....mie aku,Pa(abg mie aku),ayah ngah(mak lain ni),ayah su,sujah,ayah chik n mak ngah.lagi 2 org mak sedara aku x dalam pic ni.


Pas majlis bermula lah sesi bergambar ...x muat nak masuk semua.ni je kamera dapat muat hehehe..jupe lagi entry lain ye....


adios...

8 comments:

Tinta dari Lembah Kinta said...

Sedap btul nama tuh secomel tuannya. Raya kedua ar tuh ada pi ke Jerteh. lps blk dr Jertih pusing2 Ganu.Ingtkan nk singgah ke umak Khay tapi x tahu area mana lak.

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

wahh ramainya..big family..anak sedara pon ramai.. tambah 0 jer drp needa..

kat sana cukur jambul mesti pakai kelapa muda eh.. kenapa kena ada kelapa muda eh.. pas tuh kelapa muda tuh buat aper.. banyak pulak soalan...hikss...

~aSHa~ said...

best name baby tu...

rindu dgn majlis cukur jambul..seronok sgt2...

kelapa muda tu tuk letak rambut baby yg telah digunting...lepas tu timbang....kan?

NenetPenne (NP) said...

wahhhh sungguh lama kerol peram ini citer yer....

khairul said...

salam zam...awat lah x cakap nak mari umah...next time leh aje kalau nak datang tapi tunggu sy balik kpaal lah hehhe...nnt sy bg no hp k

khairul said...

laaa needa baru ada sorang ker???x pe nnt dapat lagi lah tu hehehe...

sy pun x tau psal pe guna kelapa muda, x terlintas plak nak tanya wakaka....kelapa tu x wat pe2 pun rasanya...ntah lah sy kurang periksa tuan hakim :)

khairul said...

salam asha...mmg letak rambut dalam kelapa tu tapi bab timbg2 tu sy kurang periksa plak hehe

khairul said...

salam nek..yg peram tu syok tu wakaka