Thursday, December 10, 2009

Jom Makan!!!!


Assalamualaikum....

Kali ni aku nak cite pasal makan plak...perkara yg sume org suka tapi pas makan ada yg rasa mcm menyesal wakakaa coz niat nak diet tu hilang mcm tu je termasuk lah aku.

Aku dah lupa tempat aku makn tu, tp area KL je lah.aku lupa nak snap nama kedai dia masa mula2 masuk ,nak keluar masa tu dah nak abis maghrib jd terus tuju surau lah.Tp mcm ni lah logo kedai dia kalau tau cakap k...leh g sana lagi.


Member aku yg belanja coz aku ada beli insuran dgn dia.Dia kata aku lah 1st costumer dia so sebagai hadiah dia nak belanja...aku ni bab makan2 ni malas lah nak tolak :)

Ni mula ala2 terkejut lah ...tgk lauk yg sedap2 pastu suasana yg menarik ..hati pun terdetik."x abis kot makan banyak ni"


Yg ni bagus sebenarnya tapi aku x berapa suka,nama masakan dia pun aku x tau.



1st time aku rasa benda ni,sotong masak pekebenda aku x tau yg pasti syokkkk



Dalam ni ada ayam n buah gajus(buoh tere) sekali lagi aku x tau nama dia pe wakaka



Ni aku tau..teh tarik ...member aku punya


Ni aku nye...Lemon Tea with Honey...aku reka namanya


Sedar x sedar kami dah tersandar kekenyangan wakaka habis rupanya aku makan...x pe next time aku makan lite2 je....

Ok lah sampai takat ni dulu..aku nak wat keje coz end of month nye report aku x siap lagi ...utk bln November tu..oleh krn aku nak wat keje maka fb n tagged aku x aktif utk 1 hari...(mati lah ikan2 aku)

Adios...

16 comments:

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

Aperr..tak taw nama kedai??..biar needa letak nama kedai tuh..
Kedai budak kecik pipi merah..

wahaahahah.. needa pon selalu gak nyesal bila over eat..

p/s biasa gak ikan mati.. makanan basi kat cafe pon pernah...huahuahuah..

Tinta dari Lembah Kinta said...

Patutlah maju ke depan rupa2nya asyik makan je masa cuti :)

Cik Faridah Huda said...

Sian kat ikan-ikan abg yo..kebuluran lah mereka....kera dihutan disusukan...anak di umoh mati kelaparan...*ape kaitan* hahaha...

nampok gaye...chinese style and cuisine neh....yummy..yummy....dapnye!

khairul said...

needa..panjang beno namanya tu wakaka..kalau leh mintak tlg bg mkn kan senang,x lah ikan mati kebuluran :)

khairul said...

ZAm...nak wat mcm mana,hobi makan so kene lah mgikut hobi ...namanya mgisi masa lapang wakakaka

khairul said...

Mek..memang x kaitan pepatah tu...cuba cr pepatah pepatih lain k hehehe..
USJ jauh lah nak g,kalu x dah ajak mek makan hehhee

Tinta dari Lembah Kinta said...

Kan best mengisi masa lapang macam ni lagi2 ada org yg belanja hehehe

Cik Faridah Huda said...

next time...check in kat Sheraton Subang...dekat sket...bleh makan-makan abg yo blanje...no more exkius...:)

said...

hakhakhak...

dok membela ikan gak ker?

kekkeke..

kita dah jadi jiran sebelah akuarium lom? jom2.....

khairul said...

zam..tol tu kalau bab2 makn ni pastu ada plak yg nak belanja..ringan je kaki melangkah hehhee

khairul said...

Mak aiii ..mek!!!!siap ank check in hotel lagi tu wakaka..dr check in hotel kat c2 baik lah sy ajak mek g melancong wakaka

khairul said...

Yanie,
baru je nak bela ikan tapi mesti dah abis mati kot coz x bg makn..x reti nak main daaa..

cDeeAbdulRazak said...

ermm tu logo "cozy corner"...
kat ampang park kan?

Cik Faridah Huda said...

gud...marilah melancong dan melencong ngan abg yoo..

khairul said...

Cozy Corner ke???mcm pernh dgr nama tu...

khairul said...

mek..leh aje wakakaka