Tuesday, December 29, 2009

2009 &2010


Assalamualaikum.....

N3 terakhir utk 2009.tiada pe yg menarik pun cuma review pe yg telah berlaku sepanjg 2009.aku nak tulis panjg2 pun x masa coz captain aku dah tukar yg baru so,yg sekarang ni naik bridge awal pagi x leh lah aku nak mgadap pc ni je mahu lah kantoi nnt hehehe.

Kdg2 kita ni terasa tahun berganjak tu sekejap sangat,kdg2 tu rasa macam lambat plak tapi lambat ke cepat yg pastinya tahun akan silih berganti.

Kenangan pahit manis sepanjg tahun ni pastinya akan mgajar kita erti sebuah kehidupan.Yg pahit utk di telan pasti akan meninggalkan kenangan manis utk masa akan datang.kita x boleh mengharapkan segalanya berjalan seperti yg di rancang krn kita hanyalah manusia yg penuh dgn kelemahan.

Harapan aku semoga apa saje yg telah berlaku di sepanjg tahun 2009 akan mematangkan fikiran aku.aku harap segala keputusan dan tindakan aku yg telah pun di buat tidak akan sesekali membuatkan aku menyesal.



Selamat datang 2010....bermakna umur aku bertambh,tanggungjawab aku bertambah dan aku tahu dosa pahala aku pun makin bertambah...

Semoga tahun yg membawa aku pd usia 30 tahun akan menjadikan aku manusia yg lebih bersyukur,yg lebih baik dan lebih mengenali-Nya.

Kepada sahabat2 kawan2 teman2....jadikan hari ini lebih baik drpd semalam kerana ...semalam adalah kenangan..hari ini ada lah realiti...esok ada lah fantasi,kejarlah apa yg patut kamu kejar krn tiap yg datang pasti akan pergi,sekali dongak ke langit jgn sesekali lupakan bumi(kata2 ustazah rokiah ...aku masa aku form 2)

Renung renungkan dan selamat beramal..salam tahun baru.

Adios....

9 comments:

NenetPenne (NP) said...

happy new year kerol.... Nanti nenet baca bila balik mesia... Pjg sgt.... Takut tak sempat. Ni pun nasib baik free wifi kat aussie

Cik Faridah Huda said...

hepi nu year abg yo....
semoga tahun baru...buka crita baru..kejar impian baru..tapi yang lama dilupa jangan..cukupla sekadar simpan buat kenangan dan panduan!

Selamat Tahun Baru 2010 ahead!

BRADERhijau said...

salam bro, azam kite 2 lebih krg same gak nk lebih beramal kepadaNYA
gua ade la sikit nk masukkan crite kenangan gua sepanjang 2009 nti..nk tahu bro follow la blog gua...n happy new year, semekom.

>risikanjariku.blogspot.com

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

am still twenty..ahaks.. :P

khairul said...

hepi new year gak nek...which part of aussie nek g ni????perth?brisbane??

khairul said...

sama2 lah kita mek..selamat tahun baru,semoga akan membawa 1001 kebahgian dalam hidup amenn

khairul said...

salam risik...mmg dah follow hehhe tp x tinggalkan jejak je..tq coz sudi baca blog sy ni.

khairul said...

needa....20 +++++++ kan??

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

Yg ptg masih 20..kekeke... sajer nak gerun kan org yg bru masuk angka 30..